Hulp op afstand

Print-vriendelijke versieStuur deze pagina doorPDF version

Hulp op afstand door één van onze medewerkers: Voordat u begint belt u met ons: +31-(0)23-5 409 309 of Skype: bitforce Een van onze medewerkers kan u dan direct helpen. U krijgt van ons dan een unieke klant-code waarmee wij u kunnen helpen.

  • Klik op deze link om de hulp-software te downloaden.
  • Klik op "Uitvoeren" of "Run" om de software te activeren.
  • Klik nogmaals op "Uitvoeren" of "Run" om de software te starten.
  • Stem in met de gebruiksvoorwaarden.
  • Verstrek aan onze medewerker Uw ID en wachtwoord zodat hij kan verbinden met uw computer.

Gebruiksvoorwaarden voor deze software:

  • Deze software is alleen geschikt voor gebruik op computers voorzien van een Microsoft Windows (c) operating systeem.
  • Deze software mag alleen worden gebruikt na toestemming van een van de medewerkers van BIT Force - Computer Solutions.
  • Toestemming voor het gebruik van deze software is eenmalig. Na gebruik dient u de software te verwijderen van uw computer.
  • Deze software mag niet worden verspreid zonder de uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van BIT Force - Computer Solutions.
  • Met het starten van deze software gaat u accoord met de bovengenoemde voorwaarden.

Werking van deze software:

  • Deze software werkt met behulp van een beveiligde (gecodeerde) verbinding.
  • Door de software te starten en uw klant-code in te voeren wordt verbinding gemaakt met een van de servers van BIT Force - Computer Solutions. Dit wordt rechts-onder in uw taakbalk weergegeven.
  • Indien de software binnen 5 minuten geen verbinding kan maken met een van onze servers, wordt de software automatisch uitgeschakeld en uit het geheugen van uw computer verwijderd. Het BIT Force icoon zal dan ook uit uw taakbalk verdwijnen.
  • Indien de software verbinding heeft gemaakt met een van onze servers wordt u in de taakbalk hiervan op de hoogte gesteld. Wij kunnen dan verbinding maken met uw computer om u te helpen.
  • Indien u of wij de sessie afsluiten wordt de software de software automatisch uitgeschakeld en uit het geheugen van uw computer verwijderd. Het BIT Force icoon zal dan ook uit uw taakbalk verdwijnen. U kunt dan alleen weer hulp van ons ontvangen nadat u de software opnieuw heeft gestart.
  • Ondersteuning, door ons geleverd via "Remote Support", wordt door ons maandelijks factureerd volgens het met u overeengekomen tarief.